To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/20508
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Navés, Teresa |
dc.date | 2011-10-31T14:12:53Z |
dc.date | 2011-10-31T14:12:53Z |
dc.date | 2007 |
dc.identifier.citation | 1697-5928 |
dc.identifier.citation | 574910 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/20508 |
dc.format | 7 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació (CUSC). Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.ub.edu/cusc/revista/lsc/hemeroteca/numero5/lsc_actual.htm |
dc.relation | LSC- Llengua, Societat i Comunicació, 2007, núm. 5, p. 13-19 |
dc.rights | (c) Navés, 2007 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Anglès |
dc.subject | Adquisició d'una segona llengua |
dc.subject | English language |
dc.subject | Second language acquisition |
dc.title | Per aprendre anglès, quan abans millor? L'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera. When Learning English, is it a case of 'The earlier the better?' Learning English as a foreign Language |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |