dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Ugarte Calleja, Seber |
dc.contributor.author |
López Torró, Mar |
dc.date.accessioned |
2012-03-29T08:53:47Z |
dc.date.available |
2012-03-29T08:53:47Z |
dc.date.created |
2012 |
dc.date.issued |
2012-03-29 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/182665 |
dc.format.extent |
69 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Publicitat de guerrilla |
dc.title |
Nuevos paradigmas comunicacionales. La publicidad de guerrilla |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Aquest treball es una investigació sobre una modalitat contemporània de publicitat
anomenada Publicitat de Guerrilla. S’investiguen les causes de la seva aparició i tots els
moviments culturals i artistes en els que s’ha inspirat. A més, en aquest treball es pretén
analitzar com dur a terme una campanya de Publicitat de Guerrilla per a que tingui èxit,
quins són els principis a seguir i els diferents tipus que hi ha dins d’aquesta modalitat |