To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/13263
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions |
---|---|
dc.contributor | Jover Biboum, Joan |
dc.contributor.author | Zamora Ibañez, Celia |
dc.date | 2011-10-19 |
dc.identifier.citation | ETSETB-230.77888 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/13263 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport urbà |
dc.subject | Subways -- Automation |
dc.subject | Automatic metro line |
dc.subject | Metro automàtic |
dc.subject | Ferrocarrils |
dc.subject | Metro -- Automatització |
dc.title | Transformación de una línea de metro convencional a automática sin conductor. Aplicación a un caso concreto. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |