Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/17533
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. CENIT - Recerca i innovació en Transport, Mobilitat i Logística |
dc.contributor.author | Saurí Marchán, Sergi |
dc.contributor.author | Gragera Lladó, Albert |
dc.date | 2012 |
dc.identifier.citation | Sauri, S.; Gragera , A. Effects of time-varying toll pattern on social welfare: the 2 case of the Metropolitan Area of Barcelona. A: Transportation Research Board Annual Meeting. "TRB 91st Annual Meeting Compendium of Papers DVD". WASHINGTON: 2012, p. 1-18. |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/17533 |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | http://amonline.trb.org/1ss5gl/1ss5gl/1 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport per carretera |
dc.subject | Toll roads--Spain--Catalonia |
dc.subject | Peatges -- Barcelona (Àrea metropolitana) |
dc.title | Effects of time-varying toll pattern on social welfare: the 2 case of the Metropolitan Area of Barcelona |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |