To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/17618

Investigació de mercat al circuit de Catalunya (cas de públic jove al campionat del món de motociclisme)
Dosaiguas Camí, Isuard; Álvarez de Lasarte, Ester; Puyané Tarrat, Adrià
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Coll Bertran, Josep
El projecte neix d'una iniciativa del Circuit de Catalunya, l’objectiu principal del qual es basa en realitzar un estudi i una investigació de mercat per al propi Circuit, centrant-nos en l’anàlisi de la participació del públic jove com a espectador i usuari de la instal·lació durant la celebració de la cursa del campionat del món de motociclisme al Circuit de Catalunya. Més àmpliament, el que busquem és cóm ajudar a dinamitzar el Circuit per ampliar beneficis, millorar els serveis oferts en les activitats actuals, oferir noves activitats amb nous serveis i actuar sobre potencials clients per afavorir que vagin al Circuit. Per l’estudi hem utilitzat diferents tècniques i metodologies d’investigació de mercat: dinàmiques de grup, entrevistes personals i enquestes. I a partir de l’anàlisi dels resultats obtinguts, plantegem tot un seguit de solucions per a aconseguir complir els objectius marcats i satisfer de la millor manera possible les necessitats dels aficionats i clients del Circuit.
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
-Mercat -- Investigació -- Casos, Estudis de
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Bachelor Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters