To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/21278
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada III |
---|---|
dc.contributor | Rodríguez Ferran, Antonio |
dc.contributor | Morata, Miquel |
dc.contributor.author | López Hernanz, Daniel |
dc.date | 2014-02-25 |
dc.identifier.citation | PRISMA-100364 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/21278 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Infraestructures i transport ferroviari |
dc.subject | Railroad -- Vibration |
dc.subject | Railroad rails |
dc.subject | efecte Payne |
dc.subject | manta elastomèrica reforçada amb filler |
dc.subject | atenuació de vibracions |
dc.subject | sistema de via |
dc.subject | pèrdua d'inserció |
dc.subject | model mecànic |
dc.subject | simulació numèrica |
dc.subject | model de masses concentrades |
dc.subject | Ferrocarrils -- Vibració |
dc.subject | Ferrocarrils--Vies |
dc.title | Modelització de l'efecte Payne d'una manta elastomèrica incorporada a un sistema de via |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |