dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Oteo Soler, Francisco, |
dc.contributor.author |
Llorens Corbellini, Priscila |
dc.date.accessioned |
2014-06-06T10:29:46Z |
dc.date.available |
2014-06-06T10:29:46Z |
dc.date.created |
2013 |
dc.date.issued |
2014-06-06 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/231957 |
dc.format.extent |
93 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Comunicació en l'empresa |
dc.subject.other |
Moda |
dc.subject.other |
Custo Barcelona (Firma comercial) |
dc.title |
El análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013 |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El present projecte final de carrera analitza dos aspectes importants que influeixen en la societat actual, la Moda i la Comunicació, i intenta ser una eina útil per entendre la relació existent entre tots dos. En concret s’ha realitzat el estudi amb el fenòmen Custo Barcelona en tots els seus aspectes. La considerada firma espanyola ha aconseguit posicionar-se com un referent en innovació, tant en les seves tècniques tèxtils com en termes de marketing i comunicació, i aconsegueix crear un sentiment de pertinença a la marca per l’exclusivitat en les seves accions. D’aquesta manera, podem parlar de “Custofilosofía”. |