dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Giménez, Toni |
dc.date.accessioned |
2014-07-09T08:36:10Z |
dc.date.available |
2014-07-09T08:36:10Z |
dc.date.created |
2000 |
dc.date.issued |
2000 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/237644 |
dc.format.extent |
5 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2000, Núm. 6 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Educació infantil |
dc.subject.other |
Parvulari |
dc.subject.other |
Política educativa |
dc.title |
Cicle parvulari, educació obligatòria? |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |