Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10256/9692
dc.contributor.author | Pallisera, Maria |
---|---|
dc.date | 2011 |
dc.identifier.citation | 0885-6257 (versió paper) |
dc.identifier.citation | 1469-591X (versió electrònica) |
dc.identifier.citation | http://dx.doi.org/10.1080/08856257.2011.597187 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/9692 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Taylor and Francis |
dc.relation | Versió postprint del document publicat a: http://dx.doi.org/10.1080/08856257.2011.597187 |
dc.relation | © European Journal of Special Needs Education, 2011, vol. 26, núm. 4, p. 495-507 |
dc.relation | Articles publicats (D-P) |
dc.rights | Tots els drets reservats |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Discapacitats mentals -- Integració laboral |
dc.subject | People with mental disabilities -- Work integration |
dc.subject | Joves discapacitats |
dc.subject | Youth with disabilities |
dc.subject | Transició a la vida activa |
dc.subject | School-to-work transition |
dc.subject | Integració social |
dc.subject | Social integration |
dc.title | Transition scenarios for young people with learning disabilities in Spain: Relationships and discrepancies |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/acceptedVersion |
dc.description.abstract |