dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Mecànica |
dc.contributor |
Jordi Nebot, Lluïsa |
dc.contributor.author |
Arnau Carreras, Lluís Maria |
dc.date |
2014-06 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/23747 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Disseny i construcció de vehicles |
dc.subject |
Motorcycles -- Design |
dc.subject |
Motocicletes -- Disseny |
dc.title |
Industrialització d'un prototip (BAAS 013) |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
En aquest projecte, s’estudia breument el disseny del prototip BASS i els criteris que s’han seguit. Es profunditza en el procés d’industrialització del prototip, és a dir, en convertir un prototip que s’ha realitzat totalment de forma artesanal en una motocicleta llesta per a la fabricació amb les seves respectives referències, un pressupost del cost real i un pla de comercialització.
Primer es descriu el prototip BASS punt per punt, els components de la motocicleta i les seves evolucions respecte el prototip del MotoStudent (ER12). Una vegada es coneix el prototip a estudiar, s’analitzen els esforços que rep la motocicleta en els casos més desfavorables.
En el següent capítol, s’identifiquen i es redissenyen peces de la motocicleta que no funcionen correctament. Amb aquesta evolució, la motocicleta va resultar ser guanyadora.
Per últim, es realitza un especejament complet i un pressupost acurat de la motocicleta. La motocicleta està preparada per a ser comercialitzada. |