Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/24369
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica |
---|---|
dc.contributor | Josa Garcia-Tornel, Alejandro |
dc.contributor | López Rodríguez, Angel |
dc.contributor.author | Domingo Rimada, Nuria |
dc.date | 2014-10 |
dc.identifier.citation | PRISMA-107724 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2099.1/24369 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport urbà |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Desenvolupament humà i sostenible::Desenvolupament sostenible::Mobilitat sostenible |
dc.subject | Electric automobiles |
dc.subject | gestor de recàrrega |
dc.subject | vehicle elèctric |
dc.subject | estratègia |
dc.subject | infraestructura de recàrrega |
dc.subject | model |
dc.subject | càrrega lenta |
dc.subject | càrrega ràpida |
dc.subject | Automòbils elèctrics |
dc.title | Anàlisi econòmica de la implantació de la infraestructura de mobilitat elèctrica a ciutats. Plantejament general i aplicació al cas de Barcelona |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |