Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/250691

Processos cognitius que intervenen en l’aprenentatge del llenguatge escrit i dislèxia
Ivern Pascual, Ignasi
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
06-2015
159.9 - Psicologia
Cognició i llenguatge
Dislèxia
Escriptura -- Ensenyament
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL
10 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
Aloma, 2015, Vol. 33, Núm. 1
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
252-936-1-PB.pdf 696.9 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem