Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10256/10451

Actitudes y necesidades de formación de los profesores ante las TIC y la introducción del crédito europeo: un nuevo desafío para la Educación superior
Paredes Labra, Joaquín; Estebanell, Meritxell
-Espai Europeu d'Educació Superior
-European Higher Education Area
-Professors -- Formació
-Teachers -- Training of
-Tecnologia de la informació
-Information technology
Tots els drets reservats
Article
Article - Versió publicada
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Instituto Nacional de Evaluación Educativa
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Meroni, Gabriela; Copello, María Inés; Paredes Labra, Joaquín
Gisbert Cervera, Mercè; Cabero Almenara, Julio; Castaño Garrido, C.; González Sanmamed, Mercedes; Salinas Ibáñez, Jesús; Sangrà Morer, Albert; Estebanell, Meritxell; Isus, Sofia
Estebanell, Meritxell