Title:
|
Significat i sentit d'ensenyar a aprendre a l'escola d'avui
|
Author:
|
Pérez i Cabaní, Maria Lluïsa
|
Abstract:
|
Davant el fet que existeix una àmplia bibliografia en la qual les lectores i els lectors interessats poden trobar informacions generals i específiques sobre l’ensenyament i l’aprenentatge d’estratègies, l’objectiu d’aquest article se centra a oferir algunes reflexions sobre el significat i el sentit que pot tenir, per a docents i aprenents, ensenyar i aprendre a aprendre a l’escolad’avui. S’hi planteja com l’escola, com a agent de canvi social, es veu influenciada per la ràpida transformació de la societat actual i pels canvis en la política educativa, i s’hi analitza quines implicacions té tot aquest procés en l’activitat conjunta que docents i aprenents porten a terme als centres i a les aules |
Subject(s):
|
-Estratègies d'aprenentatge -Learning strategies -Psicologia de l'aprenentatge -Learning, Psychology of |
Rights:
|
Tots els drets reservats
|
Document type:
|
Article Article - Published version |
Published by:
|
Graó
|
Share:
|
|