Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/66671
Título: | Aplicació de la metodologia POGIL a l'aprenentatge de la fisiologia |
---|---|
Autor/a: | Amat, Concepció; Juan i Olivé, M. Emília; Pérez Bosque, Anna; Planas i Rosselló, Joana M.; Moretó, Miquel, 1950- |
Otros autores: | Universitat de Barcelona |
Abstract: | POGIL és l’acrònim de “Process Oriented Guided Inquiry Learning”. És una metodologia que encaixa amb el constructivisme: l’estudiant construeix el coneixement a partir de qüestions i tasques proposades pel professor. Una activitat POGIL consisteix en una sessió a l’aula en la que els estudiants treballen sobre un qüestionari amb activitats diverses, de forma que al final són ells mateixos els que elaboren el tema... |
Abstract: | Podeu consultar la Vuitena trobada de professorat de Ciències de la Salut completa a: http://hdl.handle.net/2445/66524 |
Materia(s): | -Fisiologia -Innovacions educatives -Ciències de la salut -Ensenyament -Congressos -Physiology -Educational innovations -Medical sciences -Teaching -Congresses |
Derechos: | cc-by-nc-nd (c) Amat et al., 2015
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Objeto de conferencia |
Editor: | Universitat de Barcelona |
Compartir: |