dc.contributor |
Ardiaca Rodellar, Elena, |
dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació |
dc.contributor.author |
Domínguez Jiménez, Nerea |
dc.date.accessioned |
2016-01-12T11:32:14Z |
dc.date.available |
2016-01-12T11:32:14Z |
dc.date.created |
2015-07 |
dc.date.issued |
2016-01-12 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/257452 |
dc.format.extent |
64 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Educació infantil |
dc.subject.other |
Psicomotricitat |
dc.subject.other |
Jocs |
dc.subject.other |
Contes |
dc.title |
Del juego motor al cuento motor |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El joc en el nen, és imprescindible sobretot en els primers anys de vida. A través del joc el nen creix físicament, emocionalment i intel·lectualment, alhora que desenvolupa i aferma totes les seves destreses i habilitats. És un element essencial en la seva vida i que, a més de ser divertit, és primordial per al seu desenvolupament. És per això, que en l'etapa educativa infantil, el joc i per tant, el conte motor adquireix un gran significat. Mitjançant aquests recursos, el nen aprèn a conèixer-se a si mateix, als altres i a tot allò que li envolta. |