dc.contributor |
Universitat Oberta de Catalunya |
dc.contributor |
Badell Serra, Pepa |
dc.contributor.author |
Giménez Jiménez, Alejandro |
dc.date |
2016-01-25T13:29:13Z |
dc.date |
2016-01-25T13:29:13Z |
dc.date |
2015-10 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10609/45586 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Oberta de Catalunya |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
teoria de l'agenda setting |
dc.subject |
premsa esportiva |
dc.subject |
Marca |
dc.subject |
Mundo Deportivo |
dc.subject |
teoría de la agenda setting |
dc.subject |
prensa deportiva |
dc.subject |
Marca |
dc.subject |
Mundo Deportivo |
dc.subject |
agenda-setting theory |
dc.subject |
sports press |
dc.subject |
Marca |
dc.subject |
Mundo Deportivo |
dc.subject |
Sports journalism -- TFG |
dc.subject |
Premsa esportiva -- TFG |
dc.subject |
Prensa deportiva -- TFG |
dc.title |
L'agenda-setting a la premsa esportiva : El cas del futbol a Espanya: Marca i Mundo Deportivo |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
La teoria de l'agenda-setting és una de les teories més acceptades en comunicació moderna. Els primers nivells de la teoria, que parlen del procés de presa de decisions i de com aquesta pot influenciar en el públic, són objecte d'aquesta dissertació. Alhora, la premsa esportiva és el tipus de premsa més seguida a Espanya per l'audiència en general. Per tant, s'uneixen dos conceptes que donaran lloc a una recerca que dóna resposta a la pregunta sobre el paper dels mitjans de comunicació esportius en la configuració de l'opinió pública. |
dc.description.abstract |
La teoría de la agenda-setting es una de las teorías más aceptadas en comunicación moderna. Los primeros niveles de la teoría, que hablan del proceso de toma de decisiones y de cómo ésta puede influir en el público, son objeto de esta disertación. Asimismo, la prensa deportiva es el tipo de prensa más seguida en España por la audiencia en general. Por lo tanto, se unen dos conceptos que darán lugar a una investigación que da respuesta a la pregunta sobre el papel de los medios de comunicación deportivos en la configuración de la opinión pública. |
dc.description.abstract |
The theory of agenda-setting is one of the most widely accepted theories in modern communication. The first levels of theory, speaking of the decisionmaking process and how these can influence the public, are the subject of this dissertation. Moreover, the sports press is the kind of press over Spain followed
by the general audience. So, join two concepts that will lead to research that responds to the question about the role of sports media in shaping public opinion. |