Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/263832

Do all paths lead to Rome? Technology and market orientation influence on the growth of new technology-based firms
Giones Valls, Ferran; Miralles, Francesc (Miralles i Torner); König, Marc; Baltes, Guido
Universitat Ramon Llull. La Salle
06-2015
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Emprenedoria -- Innovacions tecnològiques
Mercat -- Anàlisi
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
8 p.
Objeto de conferencia
International ICE Conference on Engineering, Technology and Innocation (ICE), Belfast, Northern Ireland, 22-24th June 2015
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Descripción
ICE2015_MarketOrientation_Startups_Share.pdf 295.8 KB PDF ICE-2015

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Giones Valls, Ferran; Gozun, Brian; Miralles, Francesc (Miralles i Torner)