Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/53158
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Turró, Salvi, 1956- |
dc.date | 2014-04-01T12:47:23Z |
dc.date | 2014-04-01T12:47:23Z |
dc.date | 1991 |
dc.date | 2014-04-01T12:47:23Z |
dc.identifier.citation | 1130-4383 |
dc.identifier.citation | 107344 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/53158 |
dc.format | 5 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Institut d'Estudis Catalans |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: |
dc.relation | Anuari de la Societat Catalana de Filosofia, 1991, num. IV, p. 7-11 |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) Turró, 1991 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
dc.subject | Filosofia |
dc.subject | Educació secundària |
dc.subject | Philosophy |
dc.subject | Secondary education |
dc.title | Per què filosofia al batxillerat? |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |