Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/101992
Título:
|
Vida quotidiana i transformacions silencioses
|
Autor/a:
|
Godall, Teresa
|
Otros autores:
|
Universitat de Barcelona |
Abstract:
|
Aquest article posa en qüestió la concepció clàssica d'educació quotidiana a l'educació infantil basada encara en activitats col¿lectives com a eixos vertebradors de la vida del grup i especialment en l'ensenyament-aprenentatge d'hàbits on es valora sobretot que l'infant ho faci tot sol enlloc de vetllar per les necessitats i els interessos individuals, donant valor a la paraula cura i a la relació entre adult i infant, o entre adult i un petit grup d'infants en els moments quotidians. |
Materia(s):
|
-Hàbit -Jocs educatius -Activitats dirigides -Educació infantil -Habit -Educational games -Creative activities and seat work -Preschool education |
Derechos:
|
(c) Godall, Teresa, 2014
|
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Editorial Graó
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem