Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/99315
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. SUSHITOS - Grup de recerca en serveis per a tecnologies d'informació socials, ubiqües i humanístiques, i per a software lliure |
dc.contributor.author | Pérez Poch, Antoni |
dc.contributor.author | López Álvarez, David |
dc.date | 2016 |
dc.identifier.citation | Perez-Poch, A., Lopez, D. Do differences exist between how Engineering and non-Engineering lecturers perceive the importance of teaching competences?. A: Frontiers in Education Conference. "Frontiers in Education 2016: The Crossroads of Engineering and Business". Erie, Pennsylvania: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2016. |
dc.identifier.citation | 978-1-5090-1790-4 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/99315 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) |
dc.relation | http://ieeexplore.ieee.org/document/7757559/?reload=true |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge |
dc.subject | Education, Higher |
dc.subject | Lecturer competences |
dc.subject | teachers perception |
dc.subject | engineering education |
dc.subject | Ensenyament universitari |
dc.title | Do differences exist between how Engineering and non-Engineering lecturers perceive the importance of teaching competences? |
dc.type | info:eu-repo/semantics/submittedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |