Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/101187
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Resistència de Materials i Estructures a l'Enginyeria |
---|---|
dc.contributor | Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona |
dc.contributor | Roger Casals, Lluís |
dc.contributor.author | Armengol Brils, Robert |
dc.date | 2017-01-12 |
dc.identifier.citation | ETSEIB-240.123225 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/101187 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica |
dc.subject | Automobiles -- Brakes |
dc.subject | Automòbils -- Frens |
dc.title | Selecció i dimensionament de l’equip de frens d’ un vehicle tipus Formula Student de l'ETSEIB Motorsport |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |