Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/101227
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Robert i Sanxis, Francesc Josep |
dc.contributor.author | Arregui Mostazo, Jasmina |
dc.date | 2016-06-29 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/101227 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge actiu |
dc.subject | Technology -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Problem-based learning |
dc.subject | EspaiZero |
dc.subject | Tecnologia |
dc.subject | guia didàctica |
dc.subject | Aprenentatge amb TIC |
dc.subject | eficiència energètica |
dc.subject | Treball en grup |
dc.subject | energies renovables |
dc.subject | Resolució de problemes |
dc.subject | Tecnologia -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Aprenentatge basat en problemes |
dc.title | Guia didàctica per l’Edifici d’EspaiZero d’Olot, La Garrotxa |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |