Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/286455

El periodista en la entrevista audiovisual los casos de "Amanpour" y "HARDtalk"
Canameras Muñoz; Cañameras Muñoz, Ariadna,
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Lamelo Varela, Carles,
Els mitjans de comunicació són un element essencial a l'hora de construir la idea que tenim sobre el món, per tant és important estudiar a qui i com es demanen respostes als problemes que afronta la nostra societat. Aquest treball recull una anàlisi descriptiva de dos programes d'entrevistes en les cadenes més influents del món: Amanpour (CNN) i HARDtalk (BBC). L'estudi se centra en com el periodista realitza l'entrevista, amb especial atenció al seu nivell de neutralitat i agressivitat, la qual cosa constitueix sengles models d'entrevista periodística.
07-06-2017
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Entrevistes (Televisió)
CNN (Emissora de televisió)
British Broadcasting Corporation
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
81 p.
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFG-CAÑAMERAS-2017.pdf 886.4 KB PDF

Mostra el registre complet del document