dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Resistència de Materials i Estructures a l'Enginyeria |
dc.contributor |
Prats Bella, Ferran |
dc.contributor.author |
Freixa Sánchez, Eric |
dc.date |
2016-10-11 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2117/106534 |
dc.language.iso |
spa |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica |
dc.subject |
Passarel·les -- Disseny i construcció |
dc.title |
Diseño de una pasarela peatonal |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
L’objectiu d’aquest treball es calcular i redissenyar una estructura peatonal atirantada mixta, la qual posteriorment es faran un seguit de hipòtesis per veure com actuen les seves carregues y esforços utilitzant el programa de càlcul CYPE 3D. Es tracte de saber entendre els efectes y deformacions que poden tenir les accions produïdes sobre una passarel·la peatonal i la solució a la que s’hauria d’arribar per a què la passarel·la suportés els esforços sempre complint els Estats límits últims i els estats límits de servei.
Per a tot això abans de tot he començat el treball realitzant una cerca i investigació descrita a l’Annex 1 sobre els tipus de pont que existeixen y la forma en que es poden agrupar, així com las cargues que poden actuar sobre un pont y la forma en què actuen i finalment les vibracions que poden sofrir els ponts. A l’Annex 2 en canvi, es on s’adjuntaran tots els càlculs i gràfiques de infraestructura, dels que s’han anat explicant.
Per el disseny de la meva infraestructura m’he basat i ajudat, agafant d’exemple una passarel·la peatonal (original) situada a primer línia de mar concretament a Sant Antoni de Calonge (Baix Empordà), la qual es detallarà a continuació. |