dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Pagès Santacana, Anna |
dc.date.accessioned |
2017-08-30T07:41:09Z |
dc.date.available |
2017-08-30T07:41:09Z |
dc.date.created |
2001 |
dc.date.issued |
2017-08-30 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/291611 |
dc.format.extent |
19 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Càtedra Ramon Llull Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Ars Brevis, 2001, Núm. 7 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.rights |
© L’autor/a |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Educació -- Filosofia |
dc.subject.other |
Societat del coneixement |
dc.title |
Educación y estandarización en la sociedad del conocimiento: cuestiones éticas y pedagógicas |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
Al llarg d'aquest estudi, la professora Pagès analitza la relació entre l'educació i la societat del coneixement a partir de l'obra d'alguns sociòlegs i filòsofs contemporanis, especialment seguint l'obra d'A. Touraine. Investiga la noció de subjecte i les seves implicacions en el món educatiu i fa una anàlisi crítica dels processos d'estandarització en les societats modernes. |