To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/110624
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Elèctrica |
---|---|
dc.contributor | Dòria Cerezo, Arnau |
dc.contributor.author | Conejo Barcelo, Carlos |
dc.date | 2017-06-15 |
dc.identifier.citation | ETSEIB-240.127130 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/110624 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica |
dc.subject | Automobiles -- Speed -- Automatic control |
dc.subject | Mobile robots |
dc.subject | Automòbils -- Velocitat -- Control automàtic |
dc.subject | Robots mòbils |
dc.title | Adaptive Cruise Control, an scaled model: platooning using two-wheeled robots |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |