dc.contributor |
Boronat Márquez, Emili, |
dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació |
dc.contributor.author |
Jorquera Bordonau, Joan, |
dc.date.accessioned |
2017-12-11T12:23:08Z |
dc.date.available |
2017-12-11T12:23:08Z |
dc.date.created |
2017-07 |
dc.date.issued |
2017-12 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/302440 |
dc.format.extent |
113 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Material didàctic |
dc.subject.other |
Educació primària |
dc.subject.other |
Pedagogia |
dc.subject.other |
Psicologia |
dc.title |
La maleta del mestre |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Aquest treball recull la proposta de materials didàctics per a l’ensenyament a Cicle Mitjà d’Educació Primària, el criteri d’elecció dels quals és el resultat de la confrontació de les tesis clàssiques de la filosofia i la pedagogia, representats en Israel, Grècia, Roma i el cristianisme, amb les de l’Escola Nova, d’ella hem analitzat els autors: Rousseau, Kant i Piaget. |