To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/112534
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Elèctrica |
---|---|
dc.contributor | Andrada Gascón, Pedro |
dc.contributor.author | Lara Secas, Lluís |
dc.date | 2017-10 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/112534 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria elèctrica |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Motors::Motors elèctrics |
dc.subject | Electric motorcycles |
dc.subject | Electric motors |
dc.subject | Reluctance motors |
dc.subject | SRM |
dc.subject | Motor |
dc.subject | Autoconmutado |
dc.subject | Diseño |
dc.subject | Simulación |
dc.subject | Reluctancia |
dc.subject | FEMM |
dc.subject | Motocicleta |
dc.subject | Eléctrica |
dc.subject | Motors elèctrics |
dc.subject | Motocicletes elèctriques |
dc.subject | Motors de reluctància |
dc.title | Diseño de un motor de reluctancia autoconmutado (SRM) trifásico con 12 polos en el estator y 10 polos en el rotor para una motocicleta eléctrica |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |