dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna |
dc.contributor.author |
Busquet i Duran, Jordi, 1962- |
dc.contributor.author |
Medina Cambrón, Alfons |
dc.contributor.author |
Ballano Macías, Sonia |
dc.date.accessioned |
2018-02-19T15:28:02Z |
dc.date.available |
2018-02-19T15:28:02Z |
dc.date.created |
2013-10-31 |
dc.date.issued |
2013-12-31 |
dc.identifier.citation |
Revista Mediterránea de Comunicación vol.4 núm. 2 2013 p.115-135 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/306066 |
dc.format.extent |
20 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat d'Alicant |
dc.relation.ispartof |
Revista Mediterránea de Comunicación, 2013, Vol.4 Núm. 2 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Revista Mediterránea de Comunicación |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Educació-Efecte de les innovacions tecnològiques |
dc.title |
El uso de las TRIC y el choque cultural en la escuela. Encuentros y desencuentros entre maestros y alumnos |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.identifier.doi |
https://doi.org/10.14198/medcom2013.4.2.06 |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |