Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/120984
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Valls Molins, Roser |
dc.contributor.author | Roldán, A. (Aurora) |
dc.date | 2018-03-22T08:32:56Z |
dc.date | 2018-03-22T08:32:56Z |
dc.date | 2003-10 |
dc.date | 2018-03-22T08:32:56Z |
dc.identifier.citation | 1575-7668 |
dc.identifier.citation | 515794 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/120984 |
dc.format | 3 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Àgora d'Infermeria SRL |
dc.relation | Reproducció digital del document publicat en format paper |
dc.relation | Àgora d'Infermeria, 2003, vol. 7, num. 4, p. 533-535 |
dc.rights | (c) Àgora d'Infermeria SRL, 2003 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Didàctica de la història |
dc.subject | Història de la infermeria |
dc.subject | Ensenyament de la infermeria |
dc.subject | Relacions professor-alumne |
dc.subject | Estratègies d'aprenentatge |
dc.subject | History teaching methods |
dc.subject | History of nursing |
dc.subject | Nursing education |
dc.subject | Teacher-student relationships |
dc.subject | Learning strategies |
dc.title | Les visites culturals: una estratègia didàctica per la història de la professió |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |