To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/115422
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Mecànica |
---|---|
dc.contributor | Martínez Miralles, Jordi Ramon |
dc.contributor.author | Llenas Turet, Lluís |
dc.date | 2018-01-18 |
dc.identifier.citation | ETSEIB-240.129495 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/115422 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria dels materials |
dc.subject | Railroad rails |
dc.subject | Strength of materials -- Mathematical models |
dc.subject | Mathematical optimization |
dc.subject | Wheels |
dc.subject | Ferrocarrils -- Carrils |
dc.subject | Resistència de materials -- Models matemàtics |
dc.subject | Optimització matemàtica |
dc.subject | Rodes |
dc.title | Optimització del perfil de rodolament d'un tren de mercaderies |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |