Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/115546
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Mecànica |
---|---|
dc.contributor | Balboa Cervera, Javier |
dc.contributor | Puig Ortiz, Joan |
dc.contributor.author | Nagel, Matthias |
dc.date | 2018-01-18 |
dc.identifier.citation | ETSEIB-240.130102 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/115546 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica |
dc.subject | Automobiles -- Crash tests |
dc.subject | Testing-machines |
dc.subject | Automòbils -- Assaigs de xoc |
dc.subject | Màquines d'assaig |
dc.title | Desarrollo de un diseño conceptual y mejoramiento del sistema de tracción y guiado “Track-Trolley” para la pista de ensayos de vehículos en IDIADA en Santa Oliva (Tarragona) |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |