Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/33785
dc.contributor.author | Almiron, Núria, 1967- |
---|---|
dc.date | 2012 |
dc.identifier.citation | Almiron Roig N. Docència centrada en l'aprenentatge en el context de l'espai europeu d'educació superior (EEES): el cas de l'assignatura d'Estructura de la comunicació social. Comunicació: revista de recerca i d'anàlisi. 2012;29(1):109-24. DOI: 10.2436/20.3008.01.96 |
dc.identifier.citation | 2014-0304 |
dc.identifier.citation | http://dx.doi.org/10.2436/20.3008.01.96 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10230/33785 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Institut d’Estudis Catalans |
dc.relation | Comunicació: revista de recerca i d'anàlisi. 2012;29(1): 109-24. |
dc.rights | Llicència Creativa Commons de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 Espanya |
dc.rights | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | EEES |
dc.subject | Estructura de la comunicació social |
dc.subject | Aprenentatge |
dc.subject | Metodologies docents |
dc.subject | Innovació curricular |
dc.subject | Semipresencialitat |
dc.subject | ESHE |
dc.subject | Structure of Social Communication |
dc.subject | Learning |
dc.subject | Teaching methods |
dc.subject | Curricular |
dc.subject | Innovation |
dc.subject | Blended learning |
dc.title | Docència centrada en l'aprenentatge en el context de l'espai europeu d'educació superior (EEES): el cas de l'assignatura d'Estructura de la comunicació social. |
dc.title | Student-centred learning in the European Space of Higher Education (ESHE): a case study of the course Structure of Social Communication |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |