Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/25753

Variability in L2 phonemic learning originates from speech-specific capabilities: an MMN study on late bilinguals
Díaz, Begoña; Mitterer, Holger; Broersm, Mirjam; Escera, Carles; Sebastián Gallés, Núria
-Mismatch negativity
-Event-related potentials
-Bilingualism
-Individual differences
-L2 phoneme perception
© Cambridge University Press. The published version of the article: [Sebastián N, Díaz B, Mitterer H, Broersma M, Escera C.. Variability in L2 phonemic learning originates from speech-specific capabilities: an MMN study on late bilinguals. Bilingualism: Language and Cognition. 2015; 1: 1-16.] is available at [http://journals.cambridge.org/action/displayJournal?jid=BIL].
Artículo
Artículo - Versión aceptada
Cambridge University Press
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Gervain, Judit; Sebastián Gallés, Núria; Díaz, Begoña; Laka, Itziar; Mazuka, Reiko; Yamane, Naoto; Nespor, Marina; Mehler, Jacques
Jin, Yu; Díaz, Begoña; Colomer, Marc; Sebastián Gallés, Núria
Ressel, Volker; Pallier, Christophe; Ventura-Campos, Noelia; Díaz, Begoña; Roessler, Abeba; Ávila, César; Sebastián Gallés, Núria
Martin, Clara D.; Strijkers, Kristof; Santesteban, Mikel; Escera, Carles; Hartsuiker, Robert J.; Costa, Albert, 1970-