To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/6322
dc.contributor | Universitat Pompeu Fabra. Departament de Traducció i Ciències del llenguatge |
---|---|
dc.contributor.author | Zárate Pérez, Adolfo |
dc.date | 2010-09-15T13:46:45Z |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2072/85214 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10230/6322 |
dc.format | 105 p. |
dc.format | 2018276 bytes |
dc.format | application/pdf |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | spa |
dc.rights | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject | Lectura |
dc.subject | Alfabetització |
dc.subject | Llibres de text |
dc.subject | Ensenyament secundari |
dc.subject | Perú |
dc.subject | Anàlisi del discurs |
dc.title | La Lectura crítica en los libros de educación secundaria : concepción y tratamiento metodológico |
dc.type | info:eu-repo/semantics/report |
dc.description.abstract |