To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/3613
dc.contributor.author | Sanz Torrent, Mònica |
---|---|
dc.contributor.author | Andreu Barrachina, Llorenç |
dc.contributor.author | Badia, Iris |
dc.contributor.author | Sidera Caballero, Francesc |
dc.date | 2011-10-07T11:42:35Z |
dc.date | 2011-10-07T11:42:35Z |
dc.date | 2011 |
dc.identifier.citation | Sanz-Torrent, M.,Andreu, Ll., Badia, I., i Sidera, F. (2011). Argument omissions in preschool Catalan and Spanish speaking children with SLI. Infancia y Aprendizaje, 34 (1), 49-66. Recuperat 7 octubre de 2011, a http://www.ingentaconnect.com/content/fias/iya/2011/00000034/00000001/art00004 |
dc.identifier.citation | 0210-3702 |
dc.identifier.citation | 012562 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/3613 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Fundación Infancia y Aprendizaje |
dc.relation | Reproducció digital del document publicat a http://www.ingentaconnect.com/content/fias/iya/2011/00000034/00000001/art00004 |
dc.relation | © Infancia y Aprendizaje, 2011, vol. 34, núm. 1, p. 49-66 |
dc.relation | Articles publicats (D-PS) |
dc.rights | Tots els drets reservats. Text originalment publicat a 'Infancia y Aprendizaje'. Reproduït amb autorització |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Llenguatge i llengües -- Adquisició |
dc.subject | Psicolingüística |
dc.subject | Trastorns del llenguatge en els infants |
dc.subject | Language acquisition |
dc.subject | Language disorders in children |
dc.subject | Psycholinguistics |
dc.title | Argument omissions in preschool Catalan and Spanish speaking children with SLI |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |