To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/13790
dc.contributor.author | Calabuig i Serra, Teresa |
---|---|
dc.contributor.author | Alsina, Angel |
dc.contributor.author | Geli, Anna M. |
dc.date | 2017-03-28T07:36:28Z |
dc.date | 2017-03-28T07:36:28Z |
dc.date | 2013 |
dc.identifier.citation | 0212-4521 (versió paper) |
dc.identifier.citation | 2174-6486 (versió electrònica) |
dc.identifier.citation | 018042 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/13790 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació; Universitat de València. Institut de Ciències de l'Educació |
dc.relation | Reproducció digital del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/viewFile/296207/385075 |
dc.relation | © Enseñanza de las ciencias : revista de investigación y experiencias didácticas, 2013, núm. extra (IX Congrés d'Investigació en Didàctica de les Ciències), p. 551-556 |
dc.relation | Articles publicats (D-DE) |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Professors -- Formació |
dc.subject | Teachers -- Training of |
dc.subject | Matemàtica -- Ensenyament |
dc.subject | Mathematics -- Study and Teaching |
dc.subject | Didàctica |
dc.title | Avances en la formación inicial de maestros de matemáticas a través de la educación para la sostenibilidad |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |