Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10256/10366
dc.contributor.author | Fullana Noell, Judit |
---|---|
dc.contributor.author | Pallisera, Maria |
dc.contributor.author | Colomer, Jordi |
dc.contributor.author | Fernández Peña, Roser |
dc.contributor.author | Pérez Burriel, Marc |
dc.date | 2015-05-13T09:13:12Z |
dc.date | 2016-02-28T04:01:34Z |
dc.date | 2016 |
dc.date | info:eu-repo/date/embargoEnd/2016/02/27 |
dc.identifier.citation | 0307-5079 (versió paper) |
dc.identifier.citation | 1470-174X (versió electrònica) |
dc.identifier.citation | 021598 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/10366 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Taylor and Francis |
dc.relation | http://dx.doi.org/10.1080/03075079.2014.950563 |
dc.relation | Versió postprint del document publicat a: http://dx.doi.org/10.1080/03075079.2014.950563 |
dc.relation | © Studies in Higher Education, 2016, vol. 41, núm. 6, 1008-1022 |
dc.relation | Articles publicats (D-P) |
dc.rights | Tots els drets reservats |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Pedagogia -- Ensenyament universitari |
dc.subject | Education -- Study and teaching (Higher) |
dc.subject | Learning -- Study and teaching (Higher) |
dc.subject | Aprenentatge -- Ensenyament universitari |
dc.subject | Investigació qualitativa |
dc.subject | Qualitative research |
dc.title | Reflective learning in higher education: a qualitative study on students' perceptions |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/acceptedVersion |
dc.description.abstract |