Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/125508
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental |
---|---|
dc.contributor | Grifoll Colls, Manel |
dc.contributor.author | Boixadé Cuadrat, Meritxell |
dc.date | 2018-09-17 |
dc.identifier.citation | ETSEIB-240.134444 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/125508 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil |
dc.subject | Port de Barcelona |
dc.subject | Queuing theory |
dc.subject | Port de Barcelona |
dc.subject | Cues, Teoria de |
dc.subject | Amarratge de vaixells |
dc.title | Investigation and optimization of a dry bulk terminal capacity using queuing theory. Application at the cement terminal in Barcelona Port. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |