To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/79228
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Infraestructura del Transport i del Territori |
---|---|
dc.contributor | Garola Crespo, Àlvar |
dc.contributor.author | Okpala González, Emeka |
dc.coverage.spatial | east=2.118813693523407; north=41.378867497054486 |
dc.date | 2015-10-15 |
dc.identifier.citation | PRISMA-106424 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/79228 |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria civil::Infraestructures i modelització dels transports::Transport urbà |
dc.subject | Local transit |
dc.subject | taxi |
dc.subject | cotxe elèctric |
dc.subject | renovació de flota |
dc.subject | Barcelona |
dc.subject | rendibilitat social |
dc.subject | rendibilitat financera |
dc.subject | anàlisi de sensibilitat |
dc.subject | Transport públic |
dc.title | Viabilitat de la implementació d'una xarxa de taxis elèctrics a Barcelona |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |