Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/130574
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Mecànica |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. BIOMEC - Biomechanical Engineering Lab |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. CDEI-DM - Centre de Disseny d'Equips Industrials-Dinàmica de Màquines |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. LARCA - Laboratori d'Algorísmia Relacional, Complexitat i Aprenentatge |
dc.contributor.author | Pàmies Vilà, Rosa |
dc.contributor.author | Fabregat Sanjuan, Albert |
dc.contributor.author | Puig Ortiz, Joan |
dc.contributor.author | Jordi Nebot, Lluïsa |
dc.contributor.author | Hernández Fernández, Antonio |
dc.date | 2019 |
dc.identifier.citation | Pàmies-Vilà, R. [et al.]. Ús de Kahoot! com a eina de ludificació per a la retroalimentació a temps. A: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació. "Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) núm. 4, 2018". Bellaterra, Barcelona: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2019, p. 1-18. |
dc.identifier.citation | 2385-6203 |
dc.identifier.citation | https://www.raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/348661/439896 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/130574 |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria mecànica::Processos de fabricació mecànica::Màquines i mecanismes |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari |
dc.subject | Gamification |
dc.subject | Machine-tools -- Web-based instruction |
dc.subject | Ludificació |
dc.subject | Gamificació |
dc.subject | Retroalimentació |
dc.subject | Aprenentatge basat en jocs |
dc.subject | Ensenyament de l’enginyeria |
dc.subject | Kahoot! |
dc.subject | Ludificació |
dc.subject | Màquines-eines -- Ensenyament virtual |
dc.title | Ús de Kahoot! com a eina de ludificació per a la retroalimentació a temps |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |