To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/133737

On the regulation of personal data distribution in online advertising platforms
Estrada Jiménez, José Antonio; Parra Arnau, Javier; Rodríguez Hoyos, Ana Fernanda; Forné Muñoz, Jorge
Universitat Politècnica de Catalunya. Doctorat en Enginyeria Telemàtica; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Telemàtica; Universitat Politècnica de Catalunya. SISCOM - Smart Services for Information Systems and Communication Networks
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial::Aprenentatge automàtic
-Artificial intelligence
-Online advertising
-Information privacy
-Revenue-invitation rate trade-off
-Intel·ligència artificial
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Submitted version
Article
Elsevier
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Rodríguez Hoyos, Ana Fernanda; Estrada Jiménez, José Antonio; Rebollo-Monedero, David; Forné Muñoz, Jorge; Trapero Burgos, Rubén; Álvarez Romero, Antonio
Pallarès Segarra, Esteve; Rebollo-Monedero, David; Rodríguez Hoyos, Ana Fernanda; Estrada Jiménez, José Antonio; Mezher, Ahmad Mohamad; Forné Muñoz, Jorge
Estrada, José; Parra Arnau, Javier; Rodríguez Hoyos, Ana Fernanda; Forné Muñoz, Jorge
Estrada Jiménez, José Antonio; Rodríguez Hoyos, Ana Fernanda
Rodríguez Hoyos, Ana Fernanda; Estrada Jiménez, José Antonio
 

Coordination

 

Supporters