Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/165195
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Fernández López, Manuel |
dc.contributor.author | Palom Agustí, Marc |
dc.date | 2019-06-19 |
dc.identifier.citation | 140629 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/165195 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Sustainable development -- Vocational education |
dc.subject | Gender identity |
dc.subject | Desigualtat de gènere |
dc.subject | índex de paritat de gènere |
dc.subject | GPI |
dc.subject | biaix implícit |
dc.subject | objectius de desenvolupament sostenible |
dc.subject | ODS |
dc.subject | formació professional |
dc.subject | FP |
dc.subject | Gender inequality |
dc.subject | gender parity index |
dc.subject | GPI |
dc.subject | implicit bias |
dc.subject | professional training |
dc.subject | sustainable development goals |
dc.subject | SDG |
dc.subject | Vocational Training Education |
dc.subject | VET |
dc.subject | Desenvolupament sostenible -- Formació professional |
dc.subject | Identitat sexual |
dc.title | Sustainable development in the context of professional and vocational training: Gender equality challenges |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |