To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/165550
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Almajano Pablos, María Pilar |
dc.contributor.author | Oncins Marco, Gerard |
dc.date | 2019-06-19 |
dc.identifier.citation | 140381 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/165550 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject | Affective education -- Study and teaching (Secondary) |
dc.subject | Interdisciplinary approach to knowledge |
dc.subject | educació competencial |
dc.subject | ioga |
dc.subject | mindfulness |
dc.subject | estrès |
dc.subject | formació de professorat |
dc.subject | tècniques de relaxació |
dc.subject | educació holística |
dc.subject | competency-based education |
dc.subject | yoga |
dc.subject | stress |
dc.subject | relaxation techniques |
dc.subject | holistic education |
dc.subject | emotional education |
dc.subject | teacher training |
dc.subject | resilience |
dc.subject | resilència |
dc.subject | Educació emocional -- Educació secundària obligatòria |
dc.subject | Interdisciplinarietat |
dc.title | Competency-based learning and relaxation techniques: an interdisciplinary approach |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |