Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/145056
Título:
|
El drama de l'educació
|
Autor/a:
|
Canela Campos, Enric I.
|
Abstract:
|
La principal conclusió és que la possibilitat d'accés a la universitat està molt condicionada per l'origen social de l'estudiant. Concretament, conclouen que la probabilitat d'accedir a la universitat dels joves amb pares universitaris és molt més alta que la dels joves amb pares amb estudis secundaris postobligatoris, i molt més que la dels joves amb pares amb estudis només obligatoris [...] |
Materia(s):
|
-Política educativa -Universitats -Educational policy -Universities |
Derechos:
|
(c) Taller d'Iniciatives Editorials, 2019
|
Tipo de documento:
|
Contribución a prensa Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Taller d'Iniciatives Editorials
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem