Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/103306

Food Advertising and Prevention of Childhood Obesity in Spain: Analysis of the Nutritional Value of the Products and Discursive Strategies Used in the Ads Most Viewed by Children from 2016 to 2018
Montaña Blasco, Mireia; Jiménez-Morales, Mònika; Vàzquez Garcia, Mercè
-Advertising
-Childhood obesity
-Food
-Health policy
-Language
-Nutrient profiling
-Television
-Advertising and children
-Obesity in children
-Publicitat--Aliments
-Obesitat en els infants
-Publicidad y niños
-Obesidad en niños
cc-by
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Artículo
Nutrients
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Vàzquez Garcia, Mercè; Bañeres Besora, David; Marco Galindo, María Jesús
Aranda Juárez, Daniel; Estanyol Casals, Elisenda; Montaña Blasco, Mireia; Planells de la Maza, Antonio José
Estanyol Casals, Elisenda; Montaña Blasco, Mireia; Planells de la Maza, Antonio José