To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/176033

STEM students’ perception of gender mainstreaming in teaching: the development of a measuring tool
Alsina Aubach, Montserrat; Mas de les Valls Ortiz, Elisabet; Martínez Costa, Carme; Pino González, David; Peña Carrera, Marta; Barahona Fuentes, Claudia
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Física; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. Doctorat en Enginyeria Nàutica, Marina i Radioelectrònica Naval; Universitat Politècnica de Catalunya. TN - Grup de Recerca en Teoria de Nombres; Universitat Politècnica de Catalunya. GREENTECH - Grup de Recerca en Tecnologies Renovables; Universitat Politècnica de Catalunya. SCOM - Supply Chain and Operations Management; Universitat Politècnica de Catalunya. DF - Dinàmica de Fluids: formació d'estructures i aplicacions geofísiques; Universitat Politècnica de Catalunya. SCL-EG - Sistemes de Control Lineals: estudi Geomètric
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
-Gender mainstreaming
-Education, Higher
-Technology and women
-Gender mainstreaming
-Higher education
-STEM
-Students' perceptions
-Ensenyament universitari
-Dones i tecnologia
-Igualtat entre els sexes
Article - Published version
Conference Object
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Barahona Fuentes, Claudia; Castells Sanabra, Marcel·la; Ordás Jiménez, Santiago; Torralbo Gavilán, Jordi
Castells Sanabra, Marcel·la; Ordás Jiménez, Santiago; Barahona Fuentes, Claudia; Moncunill Marimon, Jorge; Muyskens, Cees; Hofman, Wibbo; Cross, Stephen; Kondratiev, A.; Boran-Keshishyan, A.; Popov, A.; Skorokhodov, S.
Barahona Fuentes, Claudia; Castells Sanabra, Marcel·la; Ordás Jiménez, Santiago; Torralbo Gavilán, Jordi
 

Coordination

 

Supporters