Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/374026

Technological Readiness for Teaching Practices in Immersive Learning Environments Open Sim
Badilla Quintana, Graciela; Prats Fernández, Miquel Angel; Careaga Butter, Marcelo; Gacitúa, Juan Carlos; Vásquez Carillo, Cecilia
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2014
Entorns virtuals d'aprenentatge
Mestres -- Formació
Pràctiques d'ensenyament
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
© Journal of Universal Computing Science
8 p.
Article
Article - Published version
http://dx.doi.org/10.3217/jucs-020-15-2024
J.UCS Consortium
Journal of Universal Computing Science, Vol.20, Núm. 15
         

Full text files in this document

Files Size Format
jucs_20_15_2024_2031_quintana.pdf 138.0 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Díaz-Gibson, Jordi; Longás Mayayo, Jordi; Prats Fernández, Miquel Angel; Ojando, Elena Sofia; Riera Romaní, Jordi
Prats Fernández, Miquel Angel; Riera Romaní, Jordi; Gandol Casado, Ferran; Carrillo Alvarez, Elena
Cumellas Ruiz, Lluís; Prats Fernández, Miquel Angel; Sebastiani i Obrador, Enric Ma.; Ingles Yuba, Eduard
 

Coordination

 

Supporters