Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/375952

Transformación digital de los departamentos de relaciones públicas y comunicación de una muestra de empresas españolas
Digital transformation of public relations and communication departments of a sample of spanish companies
Cuenca Fontbona, Joan; Matilla, Kathy; Compte Pujol, Marc
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2020
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Comunicacions digitals
Tecnologia de la informació
Relacions públiques
Empreses
Espanya
© Revista de Comunicación
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
18 p.
Article
Article - Versió publicada
https://doi.org/10.26441/RC19.1-2020-A5
Universidad de Piura. Facultad de Comunicación
Revista de Comunicación, vol. 19, núm. 1, 2020
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
Transformación digital.pdf 962.5 KB PDF

Mostra el registre complet del document